Bloka O Muere


Convento: H.M.N.P. (hornillos mountain national park) …by Ibai
Abuztua 26, 2010, 5:05 pm
Filed under: Uncategorized

Azken aste honetan ez gara konbentutik atera, ta egunero kuadrilla ona bildu gara: Gindi, Esti, Gorka, murtziako “salta”, urbisuko jendea, kanpezutarrak…
Kateatze ugari egon dira hemen doa zerrenda: Estik Suci´s (7a+) egin zuen flashean ta Ñordus marinos (7b) erorketa batekin utzi du, Gindik ñapa-ñapa hirugarren pegean eta gran jefe (biak 7c) kateatu ditu, Asier urbisutarra fanatiko jartzen ari da ta primavera free (6b+) kateatu zuen, nik uste baino azkarrago Ayla (8a) kateatzea lortu nuen, eta Salta Ayla-n nire flash txarragatik goian erori eta gero bigarrenean erraz egin zuen. Como esta la peñita!!
Orain Untuosa Gianduja (8b) frogatzen ari naiz eta bost pege eman eta gero kateatzetik bi mugimenduetara erori naiz, flipatzen!  Ia gaur poltsikoratzen dudan!


Utzi erantzun bat so far
Iruzkin bat utzi



Utzi erantzun bat

