Bloka O Muere


Aspaldiko partez!!! By Pelotxo!!!
Ekaina 2, 2010, 3:00 pm
Filed under: Uncategorized

Irakurle maiteok orain dela 2 hilabete gutxi gora behera ez nuela idazten!! Sentitzen diat!!  Cuencatik itzuli eta gero fisiora joan nintzen ea zer demontre neukan atzamarretan, atzamar batean polea hautsita neukan orduan tokatu zitzaidan gelditzea, ondo sendatzeko!! Sendatu eta gero hasi nintzen igeri egiten soroslea izateko eta eskalatzen gutxi ibili nintzen, igeri egitea nekatuegia usten zidan!! Gainera hasi naiz Sobronetik lan egiten badakizu ” el valle engancha”!! Hau da gutxi gora egin dudana azken hilabetetan!!

Atzo Conventora joan nintzen ea nola aurkitzen nintzen ikustera!! Formas bajo nabil!!! Katxorrokin joan nintzen eskalatzera hantxe Andoni zegoen eta farre batzuk bota genituen!! Andoni azken aldi honetan ekipatzen eta eskaltzen ibili da Conventutik eta bide berriak sartu ditu!! Eskertzekoa da bere lana, ekipatzaileen lana gogorrena da  eta ia ez da ikusten, gero bideak egiten ditugunean!! Katxorrok ez zuen eskalatu, joan zen arratsalde pasa eta niri hartzera, deskansatu behar zuen entrenamenduak direla eta!! Nik berriz berotu eta gero Ayla frogatu nuen eta 4 zintan ezin izan nuen aurrera jarraitu eta jaitsi nintzan!! Gero Atxarte pedos frogatu nuen ere ta jauzian erori nintzen eta ez neukan indarrik egiteko!! Beste pege bat eman nion eta berriz pausu berdinean erori nintzen!! Azkenean ez nuen ezer kateatu baina badakit zer egin behar dudan!! Gehio eskalatu!!!

Queridos lectores hace ya 2 meses o asi que no escribo!! Ya lo siento!! Despues de volver de Cuenca, fui al fisio para que me mirara los dedos que me dolian y me dijo que uno tenia la polea rota!! A si que ya sabeis lo me toco reposar, para que vuelva a estar bien!! Despues de que se me curara me puse a sacarme el titulo de socorrista y tanto nadar me dejo rebentado y no pude casi escalar!! Ademas he vuelto a currar en sobron ya sabeis ” el valle engancha”!! Esto a sido lo que he hecho estos ultimos meses!!

Ayer me fui para el convento para ver como me encontraba!!! Ando flojo!! Fui con el Katxorro alli estaba el Andoni con el que nos hechamos unas buenas risas!!! Andoni ultimamente ha andado equipando y escalando por el convento, metiendo nuevas vias!! Es de agradecer su trabajo, ya que es el trabajo mas duro y el que menos valoramos cuando encadenamos!!! Katxorro no escalo ya que le tokaba reposar por tema de los entrenamientos, ya estubo pillandome ami!! Yo sin encambio despues de calentar Probe la Ayla y en la 4 cinta me baje ya que es ihumana!! Luego probe la Atxarte pedos y no consegui hacerme el lance no tenia fuerza para hacermelo!! Luego le pege otro pege y me volvi a caer en el mismo sitio!!! Es lo que toca!! No encadene nada pero bueno pase un buena tarde y saque una conclusion!! Tengo que escalar mas!!!


Iruzkin 1 so far
Iruzkin bat utzi

Ese pelotxotxete!

Erantzun by Andreas Bindhammer




Utzi erantzun bat

