Bloka O Muere


Azken egunak, by pelotxo
Urria 25, 2009, 5:20 pm
Filed under: Uncategorized
 Atauri

Atauri

Azkenengo egunetan hemendik eskalatzen ibili naiz. Azteazkenean Aimarrekin Baltzolara joan nintzen eta han eskaltzen ibili ginen. Aimarrek motibauta “Pamintza 8b/+ probatzen eta nik berriz kateatu nuen “Erdiko kalea 7c”, eguneko bigarren pegean, lehendik frogatuta neukan. Ostiralean berriz baltzolara joan ginen eguraldia gatik, hasi da negua!!! Aimarrek joan zen “Pamintza 8b / +” berriz frogatzera baina bustirik zegoen eta trabesia frogatzen aritu zen 8a+-koa eta azkenengo pausuetan erori zen!!! ondo Aimar!!! Nik berriz ipurzulo egin nuen berotzeko eta gero “Black kongui 8 a+”-ri pege bat eman nion, pausuak ikusteko eta pegeak emanda atera daiteke!! jejeje guztiak bezala!!! Gero 7c-ko trabesiari bi pegea eman nizkion eta kateatzea lortu nuen!!Hau ere frogauta neukan. Oso gustura aritu nintzen!!!

Larunbatean berriz Ataurira joan nintzen Anderrekin, Ataurin jendea zegoen baina ez asko ezta! Anderrek bi 6b+ egin zituen “Aupa Athletic” eta Xanbo el rey del manbo” oso ondo Ander!! Ander forma hartzen ari da berriro laister kateatze gogorragoak hasiko da egiten, ikusiko duzue !!! Nik aldiz berotu eta gero bistaz eman nion “Costapillos-i 7b” eta egin nuen eta gero beste pege bat eman nion “Barbanieves y los siete culitos 7a+/b” eta erreunioian erori nintzen ez nintzelako gogoratzen goiko aldetik tzapatzen zela, pena baina bueno, gustura eskalatzen baduzu berdin dira kateatzea egotea edo ez egotea!!! Hurrengo egunekoak hurrengorako!!!!

////////////////////////////////////////////////////////////

Estos ultimos dia he estado escalando por aqui. El miercoles Aimar y yo fuimos a Baltzola. Aimar se motivo con la “Pamintza 8b/+” y le dio unos pegues sacando las secuencias!!! Yo sin en cambio encadene la “Erdiko kalea7c” al segundo pegue del dia, ya la tenia dada unos peges antes! El viernes otra vez, a Baltzola ,ya que parece que a llegado el invierno!!! Aimar fue con la intencion de darle a la “Pamintza 8b/+” pero estaba mojada asi que se dedico a darle a la travesia de 8a+, callendose en los ultimos pasos! Bien Aimar bien!!! Yo despues de calentar en la ipurzulo le di un pegue a la “Black kongui8a+” para ver los pasoas ,dandole pegues sale! jejeje como todo!!! Despues me fui ala travesia de 7c y la hice al segundo pegue del dia!!! Esta tambien la tenia probada. Estube muy agusto!!!

El sabado viendo que no llovia Ander y yo fuimos a Atauri, en Atauri habia gente pero tampoco mucha! Ander encadeno dos 6b+ la “Aupa athetic” y la “Xanbo el rey del manbo” bien Ander bien!!! Ander ya esta cojiendo la forma otra vez, ya bereis como dentro de poco vuelve a hacer encadenes mas duros!!! yo por mi parte despues de calentar le doy un pegue a vista a la “Costapillos 7b” y la hago!! luego le doy otro pegue a la “Barbanieves y los siete culitos 7a+/b” y me caigo, con la erre en la puta cara, se me habia olvidado de que se chapaba de arriba!!! Pena por no hacerla, pero cuando se escala a gusto da igual encadenar o no!!! Lo que pase los siguientes dias ya os lo contare!!


3 Iruzkin so far
Iruzkin bat utzi

buuena pelotxooo!! motivacion, el proximo finde voy para alli, a reventarlas todas coño!! bueno asta el proximo finde bitxo.

Erantzun by eneko

coStapillos eta BARBANIEVES y los siete culitos

Erantzun by gotzulin

Aupa Pelotxo!!!!!
oso ondo!!!!ea batera eskalatzen degun laiste.
Zure eta jonberen tlf-noak galdu ditut,deitu nazazue ahal dezutenean!!!!SEGI OLAXE!!!!

Erantzun by KARA




Utzi erantzun bat

