Bloka O Muere


Margalef by pelotxo
Urria 20, 2009, 12:10 am
Filed under: Uncategorized

Rodellarren egon eta gero Ander, Olaia eta Zirriasekin margalefera joan nintzen eta han iker monodedo Pourekin geratuta nengoen. Hantxe hiru egun egon nintzen eskalatzen, eta sektore berri batzuen bila ibili ginen. Hantxe egon ginen Andoni eta Victorrekin hauek eskalatzen eta ekipatzen egon ziren. Iker eta ni berriz eskalatzen egon ginen bueno,  iker ere bide bat ekipatu zuen! Iker hor dabil “Victimas perez” probatzen! eta “Ni con ellas y sin ellas” ekipatu eta lehengoa egin zuen! Andonik berriz “Flash-over” bidea amaitu zuen 8b edo ola izango da eta ” La via del kim” frogatzen ari da. Victor hor dabil “Aitzol” frogatzen eta bide bat ekipatu eta lehengoga egin zuen “Fisura abertzale” deiturikoa 7b+ edo ola izango da. Nik berriz bistaz eskalatzen egon nintzen eta nire lehengo 7b+ bistas egin nuen “Mongroyeta”, eta beste zazpigarren batzuk baita! Egun oso fantikoak Kataluñatik ea noiz joaten garen!!!

 Finestra sektorea / Sector finestra

Finestra sektorea / Sector finestra

Despues de aber estado en Rodellar pasando el dia con Olaia,Ander y Zirrias me fui a Margalef que alli habia quedado con Iker monodedo pou! Alli estube tres dias escalando y buscando nuevos rincones fanaticos! Alli tambien estuvimos con Victor y Andoni que andaban escalando y equipando! Iker anduvo escalando y equipando, hay esta dandole peges ala”victimas perez” y equipo una via ” Ni con ellas ni sin ellas” he hizo la primera! Andoni hay estuvo probando “la via del kim” y termino de equipar la via “flash-over” que saldra 8b o asi! Victor sin encambio esta probando “aitzol” y entre pegue y pegue equipo e hizo la “fisura abertzale” que saldra 7b+ o asi! Yo estube escalando a vista e hice “mongoyeta” 7b+ mi primero a vista! Tambien estube haciendo unos cuantos septimos mas a vista! Unos buenos dias fanaticos por Cataluña aber cuando volvemos!!!


Utzi erantzun bat so far
Iruzkin bat utzi



Utzi erantzun bat

