Bloka O Muere


Training…By Jonbe
Uztaila 20, 2009, 7:08 pm
Filed under: Uncategorized

Orain dela hilabete bat-edo, arrokan nituen helburuak komentatu nituen, 20 zortzigarren egitearena ta hori. Ba dagoeneko nire planak aldatu ditut txapelketak direla eta. Abuztuaren azkenengo astean ospatuko den Munduko Gazte Txapelketa 2009 prestatzen hasia naiz eta momentuz oso motibatuta nago entrenatzen (hori bai, hemendik pare bat astetara arrokara egunero joatearena faltan botako dut, fijo). Uste dut, behin baino gehiagotan errepikatuko ez den esperientzia izango dela, internazionaletan parte hartzea oso zaila baita, eta horregatik panelera joateak ez nau nekatuko motibazioa punta-puntan daukadalakooo(gutxienez horixe espero dut)…Gainera, txapelketa garrantzitsu horretatik bi astetara DUR&GO masterra ospatuko da Durangon eta ondo prestatuta ailegatzea nahi dut ere. Pare bat egunez, Eibarrera joan gara Katxorro, Irati eta ni entrenatzera, Gasteizen zaila dago entrenatzea momentu honetan…(nahiz eta gezurra dirudi). Beno, ondo segi eta EGURREEEEEE!!!

Campusing

Campusing

Katxorro

Katxorro mareauta hainbeste presakin...


Iruzkin 1 so far
Iruzkin bat utzi

Aupa motel Hodeitik utz ezazu pabilioila Valences
Loreak urestatu loratu arte kar, kar.

Erantzun by G.J.




Utzi erantzun bat

