Bloka O Muere


Mas Valde, by Jonbe
Ekaina 17, 2009, 11:40 pm
Filed under: Uncategorized

Azken bi egunetan Valdera bueltatu gara. Atzo Pelotxo, Maialen, Xabitxu, Ibai eta ni joan ginen. Egun ona egin zuen eta paretera ailegatu bezain laster bideei emateko prest geunden! Xabitxu eta Maialen ezkerreko 6b+ ta “Metamorfosis” 7a+ egon ziren probatzen. Ibaik “Metamorfosis” bistaz arazorik gabe egin zuen eta “El ataque de los Txones” 7b+ probatzen ibili zen, Pelotxo bezala. Nik, “KromaPresas” 8a/+ kateatzea lortu nuen, larunbatean goian erori nintzen eta gogoekin egin nuen, bukatzeko “Pipajaten” 8a bide erresistentea probatu nuen, gogorra iruditu zitzaidan txikientxako paso arraro batekin… Kuelge batekin utzi nuen. Gaur, berriro ere, Valdera joan gara baina kasu honetan Gorkista “el rey de la pista”, Pelotxotxin ta ni. Bidean zehar konturatu gara eskalatzeko ez zela egunik hoberena bero gehiegi egiten zuelako baina bueno, a mort!!! Gorkak “Pinchescuencle” 8a egin du, nik pege bat eman diot ere, baina bufff!! oso bide plakeroa da!!! Hortaz aparte “Piernodoyuna” 7c bistaz egin dut (dpm!) eta beste pege bat eman diot “Maktub”-si 8a+. Pelotxo “Nostrasladamus” 7b/+ probatzen egon da, baina kateatzea ez du lortu. Orain, asteburulo jai erraldoian gaude pentsatzen…(HATORTXUROCK)

///////////////////////////////////////////////////

Estos dos ultimos dias nos hemos motivado para ir de nuevo a Valde. Ayer fuimos Maialen, Pelotxo, Ibai, Xabitxu y yo. El balance general del dia (en cuanto a la libreta) es de dos encadenes: Ibai se hace a vista con “Metamorfosis” 7a+ y Jonbe con “KromaPresas” 8a/+.Los demas prueban “El ataque de los Txones” 7b+, “Metamorfosis” y “Nostrasladamus” 7b/+. Yo por mi parte pruebo “Pipajaten”8a via plafonera de resis con un paso para enanos que me mata, y la dejo con una caida (en ese paso cabron). Hoy volvemos a Valde Gorkista “el rey de la Pista”, Pelotxotxillo y yo. Gorka se zumba la “Pinchescuencle”8a y yo la “Piernodoyuna” 7c a vista y pruebo la anterior y “Maktub”8a+. Pelotxo le da duro a “Nostrasladamus” 7b/+ pero no se la lleva. Ahora ya pensando en el macrofestival solidario  de HATORTXUROCK!!!

P1000987

Jonbe con las gafas magicas de Gorka con las que no te rompes el cuello...

Jonbe con las gafas magicas de Gorka con las que no te rompes el cuello...


3 Iruzkin so far
Iruzkin bat utzi

Hola chicos!!! así me gusta dándolo todo y encadenando. Ya me gustaría a mi!!Pa que veais que me acuerdo de vosotros!!!
Muxus desde Costa Rica!!
Esti.

Erantzun by esti

A ver si trabajamos mas en la lonja!! ke la tenemos que tener acabada pa después del verano!!

Erantzun by ciarrus

Esti asi me gusta leiendo el blog.ke tal todo ya veo que bien en Costa Rica jajaja, haber cuando vuelves un poco a dar guerra escalando.bueno pasatelo bien y haber ke haces jejeje…..

Erantzun by N-KO




Utzi erantzun bat

